ای نمره ی قبولی دنیا 12 مهدی (عج)

متن مرتبط با «شادی و غمی که» در سایت ای نمره ی قبولی دنیا 12 مهدی (عج) نوشته شده است

شادی و غم

  • روضه

  • نیلوبلاگ

    برای روضه ی تو زندگی می کنم آقادلیل زندگی ام، بودنم، نفس زدنمشناسنامه ی من صادره ز کرببلاستبه تربت تو گشودند کام من،دهنممن اهل شهر شمایم دلیل هم دارمگرفته لهجه ی روضه زبان من، سخنمنماز در حرمت کامل است یعنی کهدیار کرببلا بوده از ازل وطنمز کودکی به نگاه تو مبتلا شده امغلام روضه ی تو،پادشاه بی کفنمهمیشه خادم این آستانه می مانمحسین أمیری و نعم الأمیر می خوانم...

    ادامه مطلب